edebianne20 daha bir düzene alıştırmak için çok erken ama, bebeğiniz daha doğduğunun bile farkında değil, kucağınızda güvende hissediyor kendini, başlarda benim de bebeğim öyleydi etraftan hep alıştırma kucağa alışır dediler ama ben önemsemedim her defasında koynumda uyuttum, çünkü biliyordum bir süre sonra istesem de durmayacağını, henüz 1 aylığız ama şimdiden durmuyor Bile artık ben bazen çok istiyorum uyusun ama huysuzlanıyor hemen. Siz de tadını çıkarın bence, evet çok zor süreçler bunlar ama verdiği manevi huzura kat kat değiyor 🌸