Benim kızım 11 aylık şu an. 9 aylıkken sanırım ilk baba dedi. Canı isteyince baba,enne,dede,meme ve mama diyor. Başka bir şey söylemiyor. Onun dışında çığlıklar,kahkahalar ve kendi kendine dıgıl dıgıl falan deyip baya muhabbet ediyor oyuncaklarıyla. Ancak her bebeğin gelişimi farklıdır canım. Benim kız emeklemiyor mesela. Ki bu bir gelişim göstergesi değilmiş zaten. Bana tutunup ilk kez ayağa kalktı bugün. Öyle sıralaması da yok. Biraz rahat olmanda sakinleşmende fayda var. Ben hiç zorlamıyorum. Neyi ne zaman isterse o zaman yapsın. Olabildiğince çok oyunlar oynayın,masallar oku anlamasa da,şarkılar söyleyin. Yavaş yavaş dönmeye başlayacak dili.