Zezemeze 4.5 ay önce doğum yaptım kırk çıkmadan adet oldum her ay görüyorum ama şöyle eskiden 28 günde bir görürdüm doğumdan sonra 18 günde bir adet oluyorum neredeyse. Yani bir anormallik var ama anlamadım başına gelen var mı
SeymaBeyza Zezemeze Ben sezeryan oldum 15 gunde bir goruyorum resmen.Oncesinde de oyleydi ama bende kist var. 😑 Iyice karismaya basladi doktora gidicem bakalim.
MelihAsk28 4 ay kadar düzenli gördüm ama sonrası hep gecikti bu ay da hatta 15 gün geçti hala tık yok.. Ne zaman düzene girecek bende merak ediyorum her ay geçikince hamilemiyim korkusu sarıyor 😶
Goksel SeymaBeyza Merhaba,üzerinden çok geçmiş ama umarım görürsünüz. Gittiniz mi doktora benzer durum yasıyorumda bu yüzden merak ettim durumunuzu
Aloneeee Glcnbc aynı sorun bende de var. Doktora gittim kan fln aldı bi kaç tahlil yaptı herşey normal çıktı. Düzene girer zamanla dedi