kizlar dolaylı yollardan pozitif biriyle aynı ortamda olduk soyle ki gorumcemin kayni pozitif cikmis. Onunla aynı ortamda bulundugu günün ertesi günü sabah oğluyla bize geldi oğlu bende kaldı kendi işe gitti. Akşamına kayninin pozitif olduğunu öğrendik. Özel hastanede test yaptıracağız ama tanıdık bir doktor test için 3 4 günün geçmesi lazım hemen yapılırsa negatif cikar kuluçka süresi 3 gun dedi. Esim ben kizim kayinvalidem gorumcem hepimoz pazartwsi günü teste gideceğiz suan evde izoleyiz hepimiz. Bebeklere suruntu testi yapiyorlar mi. Duyduğuma göre biraz acili bir islemmis kizim için tedirginim cok cani yanarsa diye. Yaptıranlar bilgi verebilir mi