Merhaba kızlar ben doğum yapalı 35 gün oldu doğum yaptığımda ilk 2 hafta kadar kanamam oldu sonra bidaha gelmedi ama 2 gündür kanamam geliyor acaba adet kanaması olabilir mi daha kırkım çıkmadı varmı böyle başına gelen bide dikislerim iyileşti normal doğum yapmıştım artık normal oturmaya başladım o yüzden de olabilir mi?