EEslem 8,5 aylık oğlum zamanında doğdu bizimki. Kucakta genelde. Kalabalık sevmiyor pek. Anneme gelince anladım. Burada ablam ve çocuklarıyla bir arada olduğumuzda genelde sürekli mızmız. Dişide çıkmadı henüz. Emekleme de yok 😅 biraz tosun popoyu kaldırmak zor geliyor