Arkadaslar kızım 4aylık ve ıdrarında enfeksiyon sebebi yuzunden emmıyor kasıkla besliyorum arada teklif ediyorum memeyı ama cok az emip bırakıyor doktor zimaks verdi basına gelen varmı ne zaman duzelır bu nasıl gecer emer mı tekrar bu ay hıc kiloda almamıs cıs yok 😔😔