Yagmurliva otobusle degil ancak uçakla yolculuk yaptik gidis donus toplamda 4 kez. Zaten havaalanlari ve ucaklardaki belli kurallar var uyduk, insanlarla temas ve yakinlasma yapmadik. Ucaga binince kendim kızımın dokunabilecegi heryeri dezenfekte ettim( biz bilincindeyiz ancak onlar kesfetme zamanlari ve yapma demekten anlamiyorlar cunku) verilen suyu bile içmedim maskemi hic cikarmadim. Sorunsuz sıkıntısız gecirirsiniz sizde yolculuğunuzu insallah