SertapHilal biberonla verme canım ztn bu yüzden ilk aylar kesinlikle biberon önermiyorlar kolaylığına alıştıkları için emmeyi hemen bırakıyorlar. Bir çok yöntemi var biberon haricinde kaşıkla yedirebilirsin. Sürekli emzirmeye çalış canım ten tene temas olması içinde bi süre göğsünde yatır kokunu alsın. Ağzına memeyi verdiğinde Eşin mesela yanından kaşıkla bebeğin ağzına dökmeyi denesin oğlum ilk haftasında sadece bir göğsümü emiyordu diğerini emmiyordu bu şekilde yaprak diğerine de alıştırmıştım