Tokyo benimkide şuan 14 aylık oldu, annem babam annene hatce dede gel git hadi mama ebbek yeme ninni gibi tek tek söylüyor kelimeleri. Onundışında 6-7 öğün yiyor, aralarında eline meyve ekmek salatalık gibi şeyler alıp evde gezerek yiyor, iki gündüz uykusu bir gece uykusu var , bir ruya beslenmesi var gece 12 gibi , akşam 8- sabah 7 uykusu var , atak dönemine girmişti epey bi uyanıyordu uykusundan şimdi oda düzeldi şükür ☺️Akşamdan sabaha sadece 1 kez oda gece 11-12 gibi uyanır , 4. Aydan beri gece beslenmesi yapmıyor ☺️