Namee16
merhaba, yorumunuzu okudum oğlunuzun pipisinin bir tarafı şişmiş herlde 6 ayda geçti demişsiniz. Biz 1 ay önce sünnet ettirdik benim oğlanında bir tarafı şiş ve moralim çok bozuk düzelmeyecek diye🙁, yorumlara bakıyorum herkes 1 ayda geçti diyor, sizin oğlanında dikiş yerinin altındamıydı acaba çok merak ettim??