Merhaba kızlar, 53 günlük bebeğim var anne sütü ve mama şeklinde devam ediyoruz, geceleri sadece mamayla besliyorum gündüz emziriyorum, 90 ml mama veriyorum, sizler nasıl yapıyorsunuz ? Reflüsü olduğu için de gündüz kusuyor her beslenmeden sonra, gece hiç kusmuyor 🤷🏻♀️