Bebeklerinizi kiyaslamak iyi değil bence. Aynı karından çıksalarda, yapı olarak çok farklılar.
kilolu olması doyuyor anlamına gelmez ki.. büyüdüklerinde kızınız kardeşinden zayif olabilir. Sağlığı yerinde mi, her hangi biseyi yoksa dert etmeyin bence. Doymasa o bebek sürekli ağlar..