Kızlar bebeğim 4 aylık kilosu 5700 çıktı. 3200 doğdu kilo alımları hep alt sınırlarda ilerliyor 700-650-500 diye gitti hep. Mama veriyoruz onu da almıyor tükürüyor sürekli . Sütüm de var aslında ama tam anlamıyla emmiyor, boşaltmıyor memeyi ikinci memeye geçemiyoruz bile. Doktor enfeksiyon testi yaptı bir şey de çıkmadı çok şükür. Ama yine de endişe ediyorum bu durumda olan var mı ?