Bizede bu ay verdiler vegaferon ama ben iki yada 3 kere vermişimdir normalde böyle şeylerde dikkatliyim kullanırım ama bunu nedense kullanmak ıstemedim birde hiçbir bilgi vermiolar elime tutuşturdu hemşire buna başlıyoruz bu ay günde 8 damla dedi bu kadar devid3 ü bile ben araştırdım öğrendim onu her gün kullanıyorum düzenli ama bu vegaferonu kullanmasak olmuomu kızlar siz napıosunuz