Efemm Koltuga tutunup kalkıyo 2 adım sıralıyo bide dizlerinin üstüne oturuyo varmı bizim gibi olan 1.
Deletedmom330 Bizimde öyleydi canım 9 aylıkken ilk adımlarını atmaya başlamıştı. 10. Ayda koşuyordu. Erkenci olacak seninkide 😊
miracinnannesii Efemm vlla ne zamn kafamı cevrsem mutfakta buluyorum ama olsun ya büyüyünce cok özlicez bugunlerini güzel degerlendrmek gerekiyor bnce düşünsene kndi istedgi seyi yapıyor ve mutlu😊o mutluluğunu görünce bnde mutlu oluyorum 🙏🏻❤️