Ylcnbsr benim kızın ilk önce kulak arkası kurudu, sonra döküntü gibi oldu, kaşıntılıydı. Doktorumuz ıslak kalmamalı dedi. Kortizonlu merhem verdi 3 gün kullandık geçti. Daha sonra boyun göğüs ve sırtında kızarıklık oldu kaşıntı ile birlikte. Kötü bir görüntüydü doktorumuza size mi gelelim diye mesaj attık görüntüyle acil cildiyeye götürün dedi. Atopik dermatit dedi cildiye doktoru. Yaz günü sıcaktan olduğunu. Çoğu bebekte olabildiğini ve ileriki dönemlerde tekrarlasada kalıcı olmayacağını söyledi. Bana yediklerine dikkat et demedi. Terden dolayı olduğunu düşünüyor. Olunca 3 gün kortizonlu krem kullanıyoruz maalesef. Ve iyi bir vücut nemlendiricisi aldık. Çok nadir boyun kısmı tekrarlayabiliyor, salyadan dolayı ıslak kalıyor sanırım ondan.