yesilgozlumm Miloska23 e bebekte oioi silikon kaşık aldım canım en iyisi diye biliyorum ama araştır istersen
Leman01 Miloska23 oioi tabağını aldım aslında 3lü setİni almak istiyordum kalmamıştı. İyiki almamışım önlük çok küçük geliyormuş kaşığıda bebeğin ağzı için büyük gibi geliyordu bana ama tabağından çok memnunum.
Miloska23 yesilgozlumm bu fiyata bambino ve wee baby var hemde 2 kaşık onları tercih ederim. Tabiiki bu sizin seçiminiz saygı duyarım. Teşekkür ederim 🌼
yesilgozlumm Miloska23 rica ederim canım ama kalite olarak iyisini almanı tercih ederim. Sert silikon o dedikllerin bu yumuşak , diş etleri sağlığı açısından iyi. Yine sen bilirsin 😇🙏