Lizbon Seherrumeysa94 Şimdi 15. Aydayız ismimi söylüyor neredeyse baba kelimesi afedersin götü zora gelince 😄
aliismom CocukGelisimci kac aylikken allah dedi benim bebegim 3.5 aylik doğduğundan beri allah diyoruz desin diye
CocukGelisimci aliismom daha 2 aylık gibi biseydi ezan okuyordu Allah dedim oğlum daa agulama şeklinde ALLAH dedi ben hep ALLAH demesini istiyordum ve cok şükür dedi her bebek aynı deil bazi bebekler cok gec söylüyor bazısı doğduğun da söylüyor 😊
Elif06 Ask_kokulu_yavrum bizimde sizin gibi ilk aydan itibaren sesler çıkarıyordu ikinci aydan itibaren arada anne demeye başladı özellikle ağlarken yada sinirliyken net şekilde 🥰 kayınvalidemgilde halasının kucağında anne deyince herkes şok oldu iki bucuk aylıkken şuan 4 ay 22 günlüğüz arada da iki diyor 😍😂
Ask_kokulu_yavrum Elif06 maşallah en çok emek annelerin annee dicekler☺️☺️ Anne demek kadar güzel birşey varmı ya 😍
Kubranoyan Seherrumeysa94 benim oğlum beş buçuk aylıkken anne dedi simdi 8 buçuk aylık anne baba dede mama meme gibi şeyler diyor ☺️
gigibjk Seherrumeysa94 5 aylik ba ba ba ba diyor baba gelecek galiba 😊😂😂o kadar haklısın ki biz çekelim ana demesinler baba benimde kiz babacı cıktı 😁