Mirayekrs Seherrumeysa94 bizimki de 7 aylık Baba demişti şimdi 7 buçuk aylık olduk mama meme baba dede diyor ama asla anne demiyor😂
UraSsmom Seherrumeysa94 Valla benim oğlum 4 aylık yaklaşık 1 aydır eşim gizli gizli çalıştırıyor çocuğu hep yakalıyorum 😂
Seherrumeysa94 UraSsmom çakal baba😂😂😂 benimkide arada yapıyor öyle çakallıklar hemen hooop orda oluyorum 😂😂 ama kazandı🤦🏼♀️🥴😂
Seherrumeysa94 brns21 bizimki de babayı görünce heyecanlanıp beni daha umursamaz 6 aylık bebesin sen kendine gel😂😂😂
Si_se_ta_be Seherrumeysa94 Bizimde 6 aylıkken ba - ba diye sesler çıkarıyordu. Şimdi 7 ay 22 günlük hergün baba , bebe de - de diye bağırıyor 😍😍
Deletedmom348 Seherrumeysa94 Baba biraz daha kolay geliyor sanırım o yüzden☺️ Mahşallah nazar değmesin inşallah cümlelerini de duyarsınız🙏🧿
Seherrumeysa94 Deletedmom348 amin hepimizinkini inşallah sesleri nefes doldursun evlerimize neşe kaynakları🥰🥰
Seda_123 Seherrumeysa94 6 aylıkken kızım baba demeye başladı eşim tabi sevindi havalara girdi😂Sabah baba sesiyle uyandırıyor beni 7 buçuk aylık 😂
Zerr Seherrumeysa94 6-7 ayda ablamlı baba demezler merak etmeyin. Anne kelimesini öğrendiğinde anlamlı diyecek. Baba ba sadece hece 😎