DysAk Bebeğimin yüzünde ve vücudunda kırmızı pullanmalar var doktor asistanı ile konuştum 3 ay üstüne deri testi yapıyoruz 450 tl dedi ama internetten bebekler için sağlıklı olmadığını okudum kafam karıştı. Sizler alerjiyi nasıl öğrendiniz deri testi oldu mu bebekleriniz ? Ve rakamlar nasıldı ?
[silindi] DysAk bende 4 yaşın altındaki bebeklere kan testi yapılıyor deri testini önermiyorlar diye biliyorum.
YazCilegi [silindi] DysAk 5 aylıktı biz yaptırdıgımızda kan ve kaka testiyle yapıldı. Ancak sonuc vermedi. 6 aydan küçük bebeklerde alerji cok cok ileri seviyede değilse cıkmazmış. Tavsiyem 6.aydan sonra yaptırmanız.
Egemenn DysAk bizde yaptirdik 4 aylikken diye hatirliyorum devlet hastanesinde yaptirdik ucretsiz sirtindan yaptilar + bide kan testi istendi
DysAk [bilinmeyen] benim bebeğim 3 ay 10 günlük henüz ve hep peynir yiyiyordum hiçbir şeyden yememezlik yapmadım hiçbir şey olmuyordu son 1 haftadır böyle oldu doktor egzamaya benziyor dedi krem verdi 1 hafta kullan geçmezse gidersin dedi Cuma günü 1 hafta olacak gidip test yaptırsam mı bilemedim
[silindi] [bilinmeyen] Benim kızımda yoğurt yedikten sonra sırtında ufak tefek kabarmalar oldu o yüzden bende merak ediyordum bu alerji testini,teşekkür ederim.
DysAk [bilinmeyen] gün içinde hapşırık 1 ya da 2 kez oluyor öksürük de sabaha karşı 1 kez bunlar olağandır diye düşünüyorum 🤔 başka bir şeyimiz Yok acaba Nivea sabun muslera şampuan kullanıyorum bunlardan olmuş olabilir mi?
DysAk [bilinmeyen] doktorumuzla konuştum şimdi babe nin ürünlerini al dedi bakalım onunla değiştirip bide öyle deneyeceğim şuan çok küçük deri testini hiç istemiyorum 😔