Gzd_ Mine115 süt yemekle değil daha çok beyin sayesinde üretiliyor ben aktardan karışım çayı alıyordum Rezene kimyon bir kaç bir şey daha vardı içinde sabah öğle akşam içiyordum beynimde bunu içince süt olcak diye sabitleşirim için süt çoğalıyordu sizde birşey sabitleyin gerçekten ona göre çoğalıyor