Gulmrt Arkadaşlar merhabalar kızım 7 aylık ilk kez pişik oldu mustela ve sudocrem kullanıyorum normalde ama geçirmedi. Kantaron yağı aldım faydasını gören var mı ve nasıl uyguluyorsunuz? Genital bölgesinin üstü çok kırmızı sürekli emekliyo asla oturmuyo uyurken de hep yüzüstü uyuyo diye sanırım çişten oluyo ama bilemedim yaşayan var mı acaba 🙏🏻
Balbocegi Gulmrt kantaron yağı benim bebeğimin tenini alerji gibi yapmıştı. Küçük bir yerinde deneyin önce derim. Birde pişiğe tek fayda eden krem yeşil tüp arko krem
Nicemother Gulmrt canım doktorumuz bize dermo trosyd krem ile hamazinc krem verdi beraber kullanıyorum çok iyi geliyor tavsiye ederim
anne15 Gulmrt mantar baslangıcı falansa troysd kullanmıstık gecmeyen kızarıklıklarda kullanabilirsin demişti işe yarıyo biZde 3-4 günde
Ahazize Ben kantaron yağı merhemi kullanıyorum başka krem kullanmadım , eğer aldığınız yağ hakiki katkısız ise kesinlikle faydasını görürsünüz , geçmiş olsun.