Atlasveannesi a bende aynı sorunu yaşadım gündüz dikkati çok dağılıyor emmiyor sanıyordum geceleride gözü kapalı emiyor uykuya devam ediyordu sonra kilo kontrolü yapıldı ve günde 20gr alması gerekirsen 10gr aldığını gördük meğer sütüm yetmiyormuş ben çekiyor diye geliyor sanıyordum öyle aşırı ağlaması yoktu ama saat başı uyanıyordu ve kakası düzenli değildi doymadığı için. Memeyi unutmasın diye biberon yerine aptamil mamayı kaşıkla vermeye çalıştım almadı sonra biberonuda almadı mecburen takviye olarak kavanoz mamalara başladık meyve sebze pürelerine hero baby nin. Tabi yine emziriyorum ama kilo alması çok yavaşladığı için ek gıdaya biraz erken geçtik 3 ay 23 günlük benim kızım.