Bebeğim 50 günlük, kolik sıkıntısı çekiyoruz. Sadece 5 dakika emiyor. Zaman zaman daha az da oluyor daha fazla da ama genellikle 5 dakika. Az emdiği için daha sık emiyor. Aynı memeyle devam ediyorum emzirmeye ama meme hiç boşalmıyor :( Bu durumu yaşayan var mı? Ya da yeterli mi böyle emmesi?