Merhaba sevgili anneler aslında bebeklerin kilosunun hiç dert etmeyen bir anneyim ama çevre baskısı gibi ya da annelik iç güdüsüyle kızımın kilosu zayıf mı diye endişeleniyorum ben de eşim de normal kilolardayız bebeğimiz 6 aylık 7100 gram 3 kg doğdu anne sütü ile besleniyor sizce zayıf mı?Erkek bebekli arkadaşlarım onların yanında benimki çok zayıf