Poyraz5834 Arkadaşlar testim pozitif çıktı belim sirtum omuzum çok ağrıyor bebeğim 11 aylık evde şuan ilaç içiyorum ama doktor hiç bişey demedi nasıl davranalım bebeğe napayım geçiren atlatanlar neler yediniz ictiniz bensiz durmuyor bebeğim :(((
Arasannesi Poyraz5834 suan bız de karantınadayız aılecek pozıtıf bebegımde dahıl.ben ılac kullanmıyorum emzırdıgım ıcın.size uyguladıgım kürleri söyleyım. 📌Pekmeze özellikle varsa dut pekmezine limon sıkıp kaşıkla için günde kac defa ıcersenız. 📌Pekmezi tereyagı ya da zeytınyagıyla kavurup sıcakken için. 📌 7 diş sarımsağı soyun kürdanla her tarafini delin kaynamış yarim litre suya koyun 3 veya 4dakika kaynasın ılıyınca için (Sabah ve akşam 1 su bardağı aç karna) 📌 2yemek kaşığı bala 1 yemek kaşığı sirke bir yemek kasığı limon karıştırın ister öyle isterseniz de sulandırıp için bunları gercekten uygulayın duzenlı.karantına boyunca.emınolun cok faydasını gorursunuz.suan kronık rahatsızlıgı olupta agır geçiren ve bunlarla kendıne gelen Bu kürler hakkında bilgi sahibintanıdıgım kişilerden aldıgım tarifler bunlar kendımede yapıyorum
Kalp26 Poyraz5834 gecmış olsun kac gunde cıktı sonucunız bızde beklıyoruz bol satımsak c vitamini alın
aysenurkerem Poyraz5834 korkmayın ☺️ Bende emzirirken hiç ilaç kullanmadan atlattım. Eşim ve bebeğim de olmadı. Evde maske takın, sık sık ellerinizi yıkayın. Siz lavobaya gidip çıktıktan sonra çamaşır suyu döküp havalandırın. Maskeyi evde hiç çıkarmayın. Bebeğinizle aynı odada uyumayın eşiniz negatifse o bebeğinizle aynı odayı tercih etsin
Kbrkbr07 Poyraz5834 limonu kabuklarıyla beraber robottan çek suya kat 1 litre iç sütüne zararı olmaz ayrıca bebekler grip gibi gecirir korkma
Poyraz5834 Allah rızası için birşeyler diyin napayım maskeyle duruyorum eşim negatif ben babamla temas ettim o pozitif çıktı :(
hayalperest_ Poyraz5834 sakin olun eski pozitif postlarini okuyun çok güzel beslenme önerileri var size yardımcı olur geçmiş olsun
Poyraz5834 Arasannesi çok teşekkür ederim uygulucam dediklerinizi bebeğiniz ne kadarlık onda nasıl belirti var bebeğim emmiyo ek gıda ve mama nasıl yaklaşıyorsunuz bebeğinize biraz anlatır misiniz lütfen hakkınızı helal edin ama:(
Seda_yazar Canım çok geçmiş olsun Rabbim biran önce sağlınıza kavuştursun inşallah dün bir postta okumuştum kadın bol bol limonlu su içmiş ve bol c vitamini almış hem meyvelerden hemde takviye olarak supradin kullanmış bol bol soğan ve sarmısak tüketmiş bebeğinle maskesiz temasta kalma inşallah atlatacaksın ha bide ben internette birini izlemiştim oda kaynamış suya lavanta atıp kaldığı odada bırakmış ve ballı limonlu sıcak su içmiş temizliği demiyorum zaten sürekli havalandır evi inşllah bitecek
aysenurkerem •Çörekotlu Yoğurt •Sarmısaklı yoğurt •Propolis Bal Süt •Sirekli Gargara •Bol Bol su elleri sık yıkayın , dezenfektanlayın. Evi sürekli havalandırın. Bebeğinize emzirme dışında temas etmemeye çalışın
Poyraz5834 Hepinizin yorumlarını okudum Allah razı olsun uygulucam nolur duanizda bizede yer verin bebeğimin adı Poyraz Rabbim bebeklerin yüzüne baksın çok ağlıyorum çok kötüyüm:( Allah hepinizden tekrar razı geldin
2lokummannesiii Poyraz5834 arkadaşım yakalanmıştı. Onlar da bol süt ürünü tüketiyordu. Gün de üç öğün şeklinde süt kefir peynir ne bulursanız.
Yelizisz Poyraz5834 bir haftaya toparlarsınız inşallah merak etmeyin bende atlattım ama halen karantinadayım benim bebeğim 28 günlük bide düşünün 🤦🏻♀️
Poyraz5834 Yelizisz Allah yardımcınız olsun geçmiş olsun sırtınız agridimi sırtım bıçak saplanır gibi omuzlarım tutmuyor
Poyraz5834 Yelizisz peki eşinize geçtimi nasıl evde dikkat ettiniz söyler misiniz:(bebeğinize sağlıklı ömür olur inşallah Allah onun yüzüne baksin
Busra1034 Yelizisz Çok geçmiş olsun benim de bugün biraz boğazlarım acıyor başka belirtim yok ama çok korkuyorum ☹️ Her şeyi koronaya bağlar olduk…
Humeyra1 Poyraz5834 propolis ve kekik yağınin cok faydasi var Allahin izniyle.. edinebilirseniz kullanmaniz faydali olur..
Arasannesi Poyraz5834 ne demek rıca ederım. Bebegım 6. Ayına gırmek uzere ılk gunler sırtında emzırırken hırıltısı oluyordu cok sukur gectı ama burnu tıkalı gıbı sureklı sesli nefes alıyor. Onun harıcınde herhangı bır semptom gostermedı bebekler hafıf atlatıyor zaten. Emzırırken kucaktayken maske takmamı soyledıler ben de babası da maskeyle gezıyoruz evde
Nesli-54 Busra1034 benimde iki gündür boğaz ağrım var ve dünden beri başım çok ağrımaya başladı , dediğiniz gibi korkar olduk herseyden