Arkadaşlar bebegim 5 aylık fakat birkaç hafta erken doğduğu için 4.Ay atağını şimdi mi yaşıyoruz bilmiyorum bebegim geceleri uyku geçişinde sorun yaşamazdı arada kalkar emer uyurdu şimdi uykuya zor geçiyor gece uyanınca uyumak istemiyor saat 3 de kalkıyor mesela sabah olmuş gibi davranıyor tekrar uykuya geçirmek için uğraşıyorum bazen saatler sürüyor bir haftadır böyle tekrar düzelmeyecek diye çok korkuyorum kendi kendine düzelir mi yoksa uyku eğitimi mi aldırmalıyım başına gelen arkadaşlar cevap versin lütfen