Tugciiiii o mevsim de neler varsa onları yer canım , yaza yer diğer meyveleri çünkü çocuklar için buzlukta bir şey saklamak uygun değil.. benim yeğenimde ek gıdaya başladı, ama ablam buzluğa hiçbir şey koymadı yeğenim için, çorbasını bile günlük yapıyor