Sonsuzask_06 o temizleyiciyi bana da pahalıya satmışlardı. Gerçeği internetteki fiyatına bakıp öğrendim. Bide süpürgemin kapağı değişti, komple bakım yaptılar sözde. Filtresini değiştirmemişler. Aradım adam ben getirecek abla dedi. Birkaç kez daha aradım gelmedi artık ben utandım aramaya. Kandırdılar beni resmen. Filtreyi de internetten almak zorunda kaldım. Ne gariptir ki 5 yıl garanti süresi olan eşyalarım tam da 6. Yılında bozuldu. Çamaşır MK, bulaşık mak. Süpürge.. 😒 Bosch iyi diye aldım ama servisinden hiç memnun kalmadım bende. parçaları da Çok pahalı.