Mirsim Kızlar bebeğim 4 ay 3 haftalık sütüm çok az bebeğim emmeyi bırakmak üzere gidama dikkat ettim bol su ,süt, ayran ,bulgur, yeşillik ,tatlı fayda etmedi,bı içecek yada ilaç varmı bu aylarda sütümü çoğaltmk için ☹️☹️
Misssimsek Mirsim e bebeğin moms tea çayı var. Acayip etkili 1 hafta kadar günde 2 fincan düzenli içtim nerdeyse mastit olacaktım oğlum bosaltamadi da sutu. Bence denemelisin
YldrmBytkn Mirsim humana still tea Bestlak damla E bebek promalt içecek Bunlardan birisini alıp kullanabilirsin hiç bi zararı yok süt yapan şeyler 🥰
Ada_Deniz Mirsim solgarın b12 vitamini emziren anneler için bir de bestlak damla kefir ananas suyu bol dinlenme dicem de zor orası tayin pekmez sizin saydıklarınız dışında bunlarda süt yapıor dereotu ve semiz otuda çok süt yapıpr e bebek de satılıyor promalt içecek
Nesliii161034 Mirsim yemek fayda eder inşaAllah dinlenebiliyor musunuz stres yorgunluk da sütü engeller
Misssimsek Mirsim 50 günlük bebeğim 10 gündür kullaniyorum. Hayır bir zararı yok. Zaten süt arttirici çay. Önceden humana kullaniyordum. Bu daha etkili oldu humana dan. Hemde daha ucuz
Misssimsek Synmannesi e bebek in sitesinde var canım. Yada e bebek mağazasında bulabilirsin çünkü kendi ürünü. Mom’s still tea emziren anne çayı diye geçiyor
Bsrsn Laktamax kapsül almanı tavsiye ederim canım benimde sütüm bitmek üzereydi çok şükür içtikten sonra geldi
Misssimsek TutuKelesh 15.90 tl 200 gr 22 porsiyonluk. Önceden humana kullaniyordum hem daha pahalıydı hem bu kadar etkili degildi
Mirsim Misssimsek eczacida bestlak damla önerdi,ama doktoru aradım 4 aydan sonra damlaların pek etkisi olmadığını söyledi ☹️
YldrmBytkn Mirsim ben sana tarif yazayım onu yap günde 2 bardak iç çok faydasını göreceksin. 3 4 hurma bı yemek kaşığı yulaf Bi çay kaşığı susam bir yemek kaşığı tahin 2 3 adet kuru incir 1 bardak laktozsuz süt Hepsini içecek haline getir blender da çek inşallah artacak bunu yapınca