Mom263 bebekten bebeğe de değişir ama bu aylarda tutmaya başlamış olmalı. Doktoruna görün isterse , emin ol sana bebeği en az 15-20 dk boyinca yüzüsrü koy diyecek. Çok faydalı pozisyondur. Kasları geliştiriyor. Yani tabi endişe etmene gerek yok, ama bebeğinin kasları gelişmiş olmalı ki hem boynunu tutsun hem yüzüstü yatırdığında kendini kaldıra bilsin elleriyle. Her gün yatır bebeğini yüzüstü