Bebeğim 2 emzirme arası hala şapır şupur meme arıyor gibi, elini emiyor ve sürekli huzursuz. Oyalayamıyorum. Geceleri 1 kere kalkan bebek emmek için saat başı kalkmaya başladı. Aç mı yoksa ağzında bir şey mi emmek istiyor bilmiyorum. Emziğe de alışkın değil, tutmadı. Önerileriniz var mı? Çok salyası akıyor ve devamlı eli ağzında şapır şupur. Bebeğim 3 ay 20 günlük 😊