Busraky benim kızım direk yüzüstü durmuyor, iki dakika sonra başlıyor ağlamaya, o iki dakika içinde de koyduğum şekilde duruyor 😅 ama şu sıralar ayağa kalkmaya hevesli mesela, yanındaki tabureye, veya yanında oturan kişinin bacağına tutunarak kendini kaldırmaya uğraşıyor 10 aylık kendisi 🤭 her bebek farklıdır, üzmeyin kendinizi annesi, hazır olduğunda belki de direk yürüyecektir 🙏