Benim bebeğimde çok gazlıydı karnına yuvarlak seçilde masaj yapıyordum sonrasında sırtını tıpışlar gibi hafif hafif karnını tıpışlayıp ayaklarını geri ittiriyordum güzel çıkarıyordu birde ben hep yüz üstü yatırıyordum kendi kendine de gazını çıkarsın diye uyurken falan