Kızlar sabaha kadar değiştirmeyenleri duydum. Ama ben mama verdikçe değiştiriyorum ne hikmetse hep idrarı üstüne geçiyor. Gündüz böyle bi sıkıntı yok. Hangi bezi kullandıysam böyle. Sabaha kadar 3 bez değiştiriyorum bi tanesi mutlaka taşmış oluyor. Daha sıkta değiştiremiyorum uykusu açılıyor. Ne yapcam bilemedim