10 günlük bir bebeğim var gece 1 den itibaren kakasını yapmıyor saat 6.30 hala yapmadı . Gece hafif hafif kıvrandı neredeyse uyumadı bile . Gazı çıkıyor fakat 5 buçuk saat oldu normal mi bu . Yaşayanlar var mı ? Covit şüphelisi olduğum için şuan götüremiyorum ya . Sabah ancak doktoru arayabilirim 😞 çok bunaldım