Songul07 bu dönemde sürekli emmek isteyecektir aç olsa da olmasa da, benim bebeğim de öyle tok olmasına rağmen tekrar istiyor özellikle uyumak istediğinde. Yerinizde olsam biberona alıştırmam. Sağacak sütünüz varsa zaten doyuyordur. Doktora da danışabilirsiniz, refleks olarak sürekli emmek istiyorlar