Merhaba arkadaşlar şimdi bişey danışmak istiyorum . 39+4 hamileyim .. malum şişlikler vs derken geceleri bacaklarımın arasına ve ayaklarımın altına yastık alıp uyuyorum . İki gündür ayaklarım hamileliğim boyunca hiç olmadığı kadar şiş biraz önce de uzanırken yastığın şeklini değiştireyim dedim elime biraz ıslaklık geldi . Baktım yastık biraz ıslanmış .. sanırım suyum geliyor ama su bir anda böyle bardaktan boşalırcasına mı gelir? Yoksa benim yaşadığım gibi sızıntı halinde de gelir mi ? Merak ediyorum . Okuduğumuz Doğum hikayelerin de hep bir anda suyum geldi diyorlar ama nasıl anlayacağım