Reyhanbal Melooo doktor bana uykusuna takılma uyusun dedi az uyudu çok uyudu derin uyudu falan diye düşünme dedi. Kusarsa getir yarını atlatırsanız zaten bişey yoktur dedi. İçini ferah tut inşallah olmaz bişey