Fiona her bebek gelişimi farklıdır. Tabi genetikte önemli bir rol oynar. Gelişim tablosundaki değerlerden kontrol edebilirsiniz. Rakamlara bu kadar takılmayın bence. Sağlıklıysa ve gelişimi iyiyse herkes uzun boylu olacak diye bir şey söz konusu değil sonuçta. Benim kızım 51 cm doğdu, babası 185 ben 164 boyundayım. 4 ay kontrolünde 63 çıktı şu 1 haftadır yine birden uzadı gibime geliyor. 4.5aylık olduk bu arada.