Bende bebegime 6.ay aşısını vurdurdugumda 9.ayda da aşı var diyip takvimimize yazdı 9.ayında gidicez yani böyle bir aşı var bir saglık ocagının yapıp digerinin yapmaması saçma geldi cünkü her saglık ocagı aynı benim arkadaşım başka ilde onunda bebegine vurdular 9.ayında