Minikpirincim Canım eczaneden nazalnem ve burun pomadı sulfarhin krem al her tıkandığında birer damla nem damlası ve gün içinde bir kaç kere olacak şekilde (daha az yani) kremin ucuyla minicik sür. (İlk önce nem damlası arkasından kremi sür direk açıyor.) bazen gece kendime ve eşime de yapıyorum burnumuz bizim de rahatlıyor. başk hiçbirşey yapmana gerek yok kendisi hapşırarak heniz akıntısını balgamanı kusarak atıyor. Ben çok çektim baya tecrübeli bir doktor önerisiyle aldım aile hekimime de sordum çok iyi olduğu ve bebeğin burnunun ellenmemesinin daha doğru olduğu söyledi. Bide kış deme beş dakika da olsa gün içerisinde bir kaç kere odayı havalandır. Ben şükür yarabbi dedim bu ikisini kullandıktan sonra.