Kızım üç aylık doltoru rutin kontrol amaçlı göz muaynesi istedi yaptırdım göz doktoru uzagı görmesinde sorun olabilir ölçümleri yüksek vs dedi ama bana suan ay olarak bunları söylemesi erken geliyor sizler nezaman göz muayenisi yaptırıdnız aynı durumu yaşayanlar varmı ?