Merhaba kızlar bebeğim altı aylık beşiğine bırakıpta gece uyuyamıyorum malum. Allah korusun. O yüzden kızımla ben beraber yatıyoruz eşim de ayrı yatmak zorunda kalıyor üçümüz beraber de yatamıyoruz çok sıcak oluyor ve eşimde uyku apnesi rahatsızlığı var mecburen makina ile uyumak zorunda herneyse ben anne yanı beşiği düşünüyorum henüz araştırmadım ama böyle katlanılabilir birşeyler var mı odam küçük geçmeye bile zor yer ver bide odaya beşik alırsam oda hepten kapanacak. Sadece böyle geceleri açıp kullanabileceğim bir beşik öneriniz var mıııı 🥰