Gzd3 17buçuk aylık kızım var. 30 kelime anca kullanıyordur. Ve yeni yeni anne gel, anne git demeye basladi. Bi kaç tanıdığımda simdiye coktan cumle kurmasi lazim geri kalmis dedi. Sizin bebeklerinizin dil gelisimleri nasil ve kullandiklari kelimeler nedir ☺️
Sdnrruznn Gzd3 her çocuğun gelişimi bir değildir bence takılmayın bu tarz şeylere benim bebeğime de zayıf diyorlar sağlıklı olsun da zayıf olsun diyip geçiyorum hiç canınızı sıkmayın bilende konuşacak bilmeyende
Koalammm Gzd3 Nasıl geride kalmış maşallah 30 kelime az buz bişey değil. 17 aylık olup hiç ama hiç konuşmayan bebekler var. İyi mi onu size söyleyen. Ben art niyet aradım söyleyen de
Sergl1425 Gzd3 canım arkadaşım la aynı gün doğum yaptık onun kızı 6 aylıkken diş çıkardı anne baba dedi bnm ki 1 yasından sonra diş çıkardı 8 9 aylıkken baba falan diyordu her çocuk farklıdır suan 13 aylık anne baba mama dede hadi gel gel falan diyo
Gzd3 Sdnrruznn çok haklısınız takmamaya çalisiyorum ama elimde degil. Kizimla ayni aylarda olan cocuklar nasil acaba gercekten geri mi kaldi diyorum kendime😔
Sdnrruznn Gzd3 Şöyle söylim benim bebeğimle aynı zamanda doğan arkadaşımın çocuğu var ayakta durup 1-2 adım atıyor ama benim bebeğim sadece ayakta duruyor adım attırdığımızda korkup ağlıyor ben bunu sorun yapmıyorum çünkü biliyorum ki her bebeğin gelişimi farklı kimi erken konuşur kimi erken yürür
Gzd3 Sdnrruznn keskinlikle haklisiniz. Bende boyle konulard takmazdim aslinda ama kizinla ilgilenmiyosun demek ki konusmuyo denilince kendimi suclu hissettm. Oysaki isimi bile birakip sadece kizimla ilgileniyorum
Gzd3 Koalammm bende kotu niyet seziyorum ama kendimi suclu hissettm acaba ben yeteri kadar ilgilenmiyo muyum diye.
Tortilla_ Gzd3 Bir fikrim yok ama bence gayet iyi. Örnek vereyim eltimin oğlu 2 yaşında anne baba diyo arabaya avaba diyo taş catlasın 5 6 kelime diyordur. Kuzenimin kızı 2 yaşında 2 kelimelik cümle kuruyo maşallah. Bence de her bebeğin gelişimi farklı oluyor.
Koalammm Gzd3 Canınızı sıkmayın bu dünya böyle geldi böyle gider. Her gelen bir laf söyler . Rahat bırakmazlar yetiştirdiğimiz çocukları
SeverusSnape Gzd3 13 aylık anne, baba, dede, anane, tisi (kedi), hav (köpek), karga (gaga), gel, bıcı, mama, meme, ver diyebiliyor. Bi de dayısına ga diyor, adı kaan :)