3 aylıkken bizde yaptırdık roto aşısını bizimde aynı sizin gibi oldu 5 aylık olduk hayla aynı diyetteydim dün doktor kontrolumuz vardır artık kan tahlili yapmalıyız dedi bakalım pazartesi yaptırıcaz roto aşısını 2 dozu vardı 5 ayda doktorum yapmadı alerjiyi tetiklediği için