Ssevey göz kapağı yarılan öğrencimizi biliyorum, şükür rabbim koruyo yaa yavruları vallahi bak,biz çok evhamlaniyoruz bazı konularda ama gerçekten bir birakabilsek kendimizi ona,bende yapamıyorum,evlat bambaşka tabi,emanet edilen çocuklarda aynı şekilde elbetteki, ama annelik tamamen ciğer denilen şey,çok geçmiş olsun rabbim beterinden korusun,bidaha yaşatmasın inşallah, iciniin rahatlamasi için götürün elbette ama bişey yoktur şükür ki gelmemiş gözüne,sadaka verin yavrunuzun adına muhakkak,