CankizimRavzam gündüzmü off ne uyku ama sorma🤦🏼♀️ Ben şuan olduğu gibi geceden uykusuz olunca baş ağrısıyla kalktım neyse kahvaltı hazırla derken uyandı.zor bela bağrışarak kahvaltıyı yaptık uyudu sonra,mutfağı toparla uyandı, aldım uyuttum sonra kıyafetleri ütülerken uyandı, uyuttum ütüye devam uyandı, ütüye devam uyandı, derken iki parça kıyafetti saat 3 ten 5e kadar bu şekilde ütüledim😄🤪 sonra banyo yaptırayım uyusun dedim uyudu baya yarım saat😄 sonra eşim geldi gerisini beni ilgilendirmedi emzirdim verdim 🤣🤣 günler böylemi geçecek hep🤦🏼♀️ Ne güzel kız büyüdü oh derken al baştan zor gardaşım ya🤣