1994ozg Hanımlar 3 gün önce normal doğum yaptım dikişimde var 5 tane falan ve hemoroidim çok kötü durumda. Hala büyük tuvalete çıkamıyorum bu sorunu yaşayan oldu mu? Hemoroidim zaten kötü bide kabız olursam mahvolurum. Ayrıca bazen idrarımı tutamadığım oluyo yada wcye oturduğum an idrarım kendiliğinden geliyo kaslarımı çalıştıramıyorum tutamıyorum yani bu normal mi düzeliyor mu ?
iki_erkekannesi31 1994ozg evet bende ilkinde değil ama ikinci doğumda kabız olmuştum ve zorladığımda kan boşalmam olmuştu. O yüzden sıvı şeyler tüketmeye bak. İdrar olayınıda zamanla rahmin kendini topluyor ve her şey eskiye dönüyor inşallah
Sdatrk 1994ozg çok normal bendede öyle olmuştu kabız olmamam için doktorum osmolak diye bı şurup vermişti onu kullandim çok rahat ettim tuvalet konusunda
Uftade 1994ozg dedikleriniz normal doğumdan sonra çok normal ama benim doktorum çok dikkat et kabız olma demişti devamlı kayısı kompostosu vs tükettim hatta bir tane de bağırsaklar İçin ilaç almıştım (çok korkmuştum ben) zamanla düzeliyor o acılar maksimum 15-20 gün hatta daha erken düzelir dikişler de kendiliğinden zamanla düşüyor bazen daha erken bazen acı olmasa bile daha geç düşebiliyor. Çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize ve tükettiklerinize🌸 Evladınız çok hayırlı bir evlat olur inşallah 💕
Sesem İdrar kaçırma yaşamadım fakat kabızlık ne kadar sıvı tüketsemde yaşadım progtolog diye bir ilaç kullanıyorum 1 haftadır ağrısı sızısı kalmadı şükür.
PrensesAnnesi1701 Bende de aynı sıkıntı olmustu 20 gün kadar tuvalete çıkamamıştım ama sonra düzeliyor korkucak bisey yok hemoroid için ise doktor toz bi ilaç veriyor yani bana vermişti 1 buçuk litrelik suyla karıştırmıştım yanlış hatırlamıyorsam her tuvalettem sonra Onunla yıkamıştım öyle geçmişti
EsrAliYade Ben kabız olmadım doktorum dikişlerin çabuk toparlaması için antibiyotik vermişti aksine tutamıyordum geldiği zaman neredeyse yani inanın çok normal dikişleriniz düşmeye başlasın hepsi geçer hemeroid için de krem kullanabilirsiniz ufak bi kabızlıkta hemen beliriyor artık maalesef yani ben de öyle oldu sanırım zorlanmaktan oluyor
Busrasy 1994ozg Bende doğumdan sonra doktorum reçeteme fitil yazmıştı. Olurda tuvalete çıkmaya korkarda kabızlık yaşarsam diye. O şekilde fitille idare etmiştim çok şükür sonrasında düzeldim. Tuvalet tutamama bende olmuştu. İlerleyen dönemde tabi düzeliyor. Fakat bende şu şekilde oldu normalde hamileliğimin bile sonuna kadar dışarıda tuvalete hiç girmeyip saatlerce tutan biriydim doğumdan sonra o kadar uzun tutamamaya başladım. Altıma çok kaçırma gibi durum olmadı ama eskisi gibi çok uzun tutamıyorum
Uftade 1994ozg Bir arkadaş yazmış bahsettiğim ilacın adını duphalac, bende tastikleyeyim dedim, gerçekten çok etkili oldu, beni çok rahat ettirdi, çok keskin bir ilaç ve yan etkisi de yok onu doktorunuza sorup kullanabilirsiniz.
Zisann Canım bende yaşadım aynı sorunları belli bi zaman sonra düzeliyo kabızlık için ilaçlar var onları kullanabilirsn sürekli sıvı şeyler tüket bide ılık suya tentürdiyot dök ve otur çok rahatlatıyo tavsiye ederim
Sophie8 1994ozg kabızlık için kullanabileceğiniz şurup var mutlaka doktorunuza söyleyin versin ve kullanın. dikişler için kantaron yağını tavsiye ederim, çok çabuk iyileştiriyor. Kaslarınızı çaşıltıramamanız normal bir süre daha devam edecek bununda hızlanması için kegel egzersizleri yapmanızı öneririm. Youtube da çeşitli videolar bulabilirsiniz. Çok geçmiş olsun sağlıkla büyüsün kuzunuz
Melis_s26 Öncelikle geçmiş olsun, sağlıkla buyutun inşallah. Bende kabızlık sorunu yaşamıştım. Ama ilaçlar sütümü etkiler diye kullanmak istemedim kayınvalidem sağolsun sürekli kayısı hoşafı yaptı o çok iyi gelmişti birde eski usul sabunu fitil haline getirip o şekilde yapabilmistim🤗
Melindaninannesi 1994ozg canım ben de çok zorlanıyordum ki sadece iki dikiş attı doktor sıyrık olmuş sadece demişti ona rağmen. Klozet yerine alaturka tuvalet varsa onu kullan daha rahat yaparsın.
Izabella 1994ozg hemoroid için birşey diyemem ama bu tuvalet tutamam bendede var hapsursam oksursem kaçıyor ayıptır söylemesi bunun için doktora gorunecegim O bölgenin kendini toplaması için ilaçlar varmış diye biliyorum ama emzikliyim kullanılırdı bilmiyorum doktora bi gideyim gerisini ogrenirim
Ozleem 1994ozg ben yasadim agliyodum tuvaletten ciktigimda dogumdan daha zordu o sürec .. ama 2 haftaya filan gecti anestol be madecassol ikisini karistirip kullandim
Sevzey2902 1994ozg ben ilk iki gün sarıl sarıl işedim ansızın ayaktayken gidiyordu. Kegel hareketlerini yap kaslarini çalıştır ıdrarını biriktirme gelmesede git saat basi sik birak ısrarını düzelir geçici bi durum bazen çok sıkıştığında bi kac damla hala kaçar normal doğumun kalıntıları maalesef. Hemorid icinde krem alin eczaneden kullanim ve sıvı tüketin komposto vs kabız olmamaya çalışın ben oyle atlattım ikinmaktan hemorid oldum ben geçti şimdi hepsi çok şükür gecmis olsun Rabbim saglikla büyütmeyi nasip etsin
Cascas19 1994ozg canım hemoroid için çörekotu yağını pamuğa sür hemoroidin üstüne koy bikaç saat kalsın. Bikaç gün tekrarla bunu ara ara. İlk bikaç dk biraz yakar ama 1 2 güne geçirir ben öyle yapmıştım. Mümkün mertebe katı gıda tüketmemeye çalış. İdrar tutamamayla ilgili bilgim yok malesef.
Bgmbgmbgm 1994ozg daha çok yenisiniz.. bende kabızlık problemi filan olmadı. Ama idrar tutamama yaşadım. Sonrasında kaslar kendini toparlıyor merak etmeyin💐 hemoroid de olmuştu o da kendi kendine geçti